Mikä pilateskurssi sopii minulle?

Mille pilateskurssille ilmoittaudun?

Pilatesharjoittelu on hieno harjoittelumuoto, sillä se sopii lähes kaikille! Olitpa huippu-urheilija tai sohvaperuna, pilates hyödyttää sinua. Oulun Hyvinvointistudiolla on kuitenkin erilaisia pilateskursseja, jotta löytäisit sen juuri sinulle sopivan ryhmän. Huomaathan, että kurssit ovat aina pienryhmiä, jotta ohjaaja ehtii ohjata jokaista myös henkilökohtaisesti.

Selkäpilates

Tämä ryhmä on tarkoitettu selkävaivojen hoitoon ja ehkäisyyn. Tutkimusten mukaan selkäkivuissa oikeanlainen harjoittelu on paras hoito. Lihaskunnon, kehonhallinnan ja selkärangan liikkuvuuden lisääminen myös ehkäisee selkäkipuja. Ryhmässä harjoitellaan keskivartalon syvien lihasten käyttöä, mutta myös tasapainoa ja asennon hallintaa. Tämä ryhmä sopii vasta-alkajille, mutta myös pilatesta pidempään harrastaneille. Maanantaisin klo 16.45-17.45.

Mammapilates

Haluatko palautua synnytyksestä tehokkaasti, mutta turvallisesti? Tiesitkö, että oikeanlaisella harjoittelulla voit hoitaa ja ehkäistä virtsankarkailua ja vatsalihasten erkaumaa? Tällä kurssilla lähdetään aivan alkeista liikkeelle. Harjoitukset ovat aluksi kevyitä, mutta teho lisääntyy kurssin edetessä. Lantionpohjan, vatsan ja selän syvät lihakset sekä asennon hallinta ja rentoutuminen ovat kurssin ydinasioita. Tiistaisin klo 18-19.

Konttorirotan pilates

Teetkö istumatyötä? Meinaako ryhti painua kasaan? Tämä kurssin juuri sinulle! Keskivartalon tuki ja lantion, selän ja hartioiden asento vaikuttaa niska- ja hartiaseudun kipuihin. Tällä kurssilla saat lisää voimaa keskivartaloon, yläselkään ja opit myös rentoutumaan. Eikö kuulosta hyvältä työpäivän jälkeen? Kaksi ryhmää, torstaisin klo 17.45-18.45 ja klo 19-20.

Pilates 55+

Pilates on aivan loistava tapa huolehtia lihaskunnosta ja liikkuvuudesta myös silloin, kun ikää karttuu. Harjoittelemalla oikein voit ylläpitää hyvän ryhdin ja ennalta ehkäistä selkäkipuja ja virtsankarkailua. Älä anna maan vetovoiman vetää sinua kasaan! Perjantaisin klo 11-12.

Powerpilates

Erityisesti kuntoliikkujille ja urheilijoille sopiva tunti. Tällä tunnilla todella haastat kehonhallintasi, keskivartalosi ja lisää liikkuvuutta. Tehokas, haastava ja hauska tunti! Lauantaisin klo 10-11.

Pilates Metsokangas

Lähiliikuntaa Metsokankaalla. Vaihteleva, perustason tunti, jolle ovat tervetulleita sekä aloittelijat että edistyneemmät. Keskivartalon treeniä, kehonhallintaa ja liikkuvuusharjoittelua. Parasta liikuntaa! Lauantaisin klo 16-17 ja 17-18.

Kehonhuolto ja keskivartalo kuntoon

Pilatesryhmien lisäksi tarjolla on kehonhuolto tiistaisin klo 16.45 ja keskivartalo kuntoon keskiviikkoisin klo 16.45.

Säännöllisellä harjoittelulla tuloksiin!

Vaikka pilates onkin mahtava laji, vaatii sekin säännöllistä harjoittelua. Vasta noin 10 kerran jälkeen omaa kehoaan alkaa hahmottamaan ja liikuttamaan eri tavalla. Pilateksen idea avautuu ja lajiin pääsee kunnolla sisälle. Varoitus! Pilatekseen voi jäädä koukkuun!

Ilmoittaudu nyt TÄSTÄ!

Muistathan, että paikkoja on vain rajallinen määrä, joten olethan nopea! Kaikkien kurssien hinta on 118€ ja jos et pääse joskus omalle tunnillesi, voit korvata sen toisessa ryhmässä.

Leave a reply